Pages

Monday 7 May 2012

Jenis-jenis roses yang dijual


Salam ladies..

Saya dapat banyak soalan mengenai type of roses yang dijual oleh saya..

Ok..Sy minta maaf sebab saya jarang update FB & Blog yang version lama ni susah nak tgk kan? Sori sangat2..

So, sekarang ni saya ade 5 jenis roses.. Roses King, Rosette,Kekwa, Ivory & Autumn..

Untuk roses king, saya guna kat tudung bawal yang ber kod : BR

Untuk pilihan warna Roses King & Rosette, ladies sume boleh pilih kat color chart kat bawah ni ye..

Roses King ; RM 1 sebiji..Borong lebih dari 50 biji dpt hrga RM0.9 sebiji..

Roses Rosette; RM 1.2 sebiji,.Borong lebih dari 50 biji dapat RM 1.0 sbiji..
   
Roses Ivory ; RM 15/meter..Beli 11 meter ke atas dapat 5% diskaun.

Roses Kekwa; RM 15/meter..Beli 11 meter ke atas akan dapat 5%..

Roses Autumn; RM 14/mtr..Beli 10 mtr ke ats dpt hrga RM12.50/mtr..
So, sekarang ni nak bgtau kalau nak lekat kat tudung bawal bidang 45', 1 meter x cukup sebab saiz tudung bawal bidang 45' adalah 110cm x 110cm..So kena beli extra..

Next week akan sampai roses baru..Sy akan update kemudian k..

Thanks!

Anything plz roger2 saya kat 016-2478757..

No comments:

Post a Comment